Jak wyeksponować towar który zwróci uwagę klienta?

Jak wyeksponować towar który zwróci uwagę klienta?

Jeśli właśnie otworzyłeś jakiś sklepik, butik czy inną działalność zajmującą się handlem, dobrze trafiłeś. Powinieneś wiedzieć, że dobre wyeksponowanie towaru zachęci potencjalnych klientów do kupna. Jak zrobić to niewielkim kosztem? Jak się za to zabrać?


Z pewnością w swoim sklepie masz już gotowe półki i półeczki, wieszaki i wieszaczki. W każdym z nich jednak, znajdują się produkty, na których sprzedaży zależy nam najbardziej, bo mamy z tego największe profity czy po prostu chcemy się ich szybko pozbyć. Aby zwrócić na nie uwagę klienta, trzeba je odpowiednio wyeksponować. Jak to zrobić, kiedy nie chcemy przerabiać półek i nie wydawać na to dużej gotówki? Co zwróci uwagę klientów? 

Na stronie https://stojakitekturowe.pl/ znajdziecie różne wzory i formaty stojaków tekturowych. Efektowne stojaki reklamowe to łatwy w użyciu i tani, a przede wszystkim niezawodny sposób na to, by określony asortyment nie umknął uwadze klientów, którzy odwiedzili nasz sklep. W ich ofercie znajdziecie stojaki półkowe, podłogowe, naladowe, płaskie, totemy czy inne, które sam zaprojektujesz. To doskonały sposób na wyeksponowanie produktów, na których sprzedaży nam zależy. 

Jak wyeksponować towar który zwróci uwagę klienta?


Szczerze mówiąc, zawsze, kiedy wchodzę do jakiegoś sklepu to pierwsze co robię, to oglądam tego typu stojaki. Często znajdują się na nich ciekawe promocje, drobiazgi, które umknęłyby uwadze na dużych półkach czy rzeczy, które są aktualnie w modzie. Jako klient wiem, że wchodząc do danego sklepu na tego typu ekspozycji zawsze znajdę coś ciekawego i z ochotą kieruję się właśnie w stronę stojaków. 

Jeśli więc jesteście właścicielami jakiegoś sklepu, albo pracujecie w takim miejscu i chcielibyście pomóc swoim pracodawcom zwiększyć obroty, powiedzcie im o takich stojakach. Myślę, że oni na nich pieniędzy nie stracą, a sklep zyska jeszcze większe zainteresowanie, które przełoży się na sprzedaż.

Jestem ciekawa czy jako klienci zwracacie uwagę na tego typu wystawy? Podchodzicie do takich stojaków reklamowych? 

*materiał promocyjny

Komentarze

  1. Zawsze w pierwszej kolejności zwracam uwagę na takie stojaki. Od razu przyciągają mój wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami podchodzę do takich stojaków. W przypadku sklepów to świetna opcja.

    OdpowiedzUsuń
  3. czasami tak, chociaż jestem raczej nielubianym typem klienta, bo nie kupuję impulsywnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cały dział marketingu, który zajmuje się eksponowaniem towaru, tak aby z komunikatem jego istnienia i wizerunku dotrzeć do klienta. Mechanizm instrumentów bardzo szeroki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że takie stojaki to bardzo ciekawa sprawa. Ekspozycja to niezwykle ważny element marketingu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że wiele firm powinno przeczytać ten wpis. Wiele razy spotkałam się z sytuacją, kiedy stało tyle produktów na jednej półce, że ciężko było się w nich rozeznać. Tyczy się to szczególnie mniejszych sklepów.

    OdpowiedzUsuń
  7. O ekspozycji towaru w sklepie wiem dużo. Przez kilka lat zajmowałam się VM w sklepie z butami i wiem jakie to ważne jest, by ten towar dobrze pokazać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Triki są na prawdę przerozne jeśli chodzi o towar. Ale zawsze jak jest coś wyeksponowane to rzuca się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie ekspozycje są bardzo ważne w sklepach. Ja będąc w drogerii bardzo zwracam uwagę na stojaki z produktami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatny tekst. Od teraz z pewnością będę inaczej patrzyła na sklepowe ekspozycje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Nie wyrażam zgody na przetwarzanie i kopiowanie zdjęć mojego autorstwa. Nie zgadzam się na pozostawianie reklam na moim blogu. Każdy komentarz z linkiem widocznym lub ukrytym zostaje automatycznie usunięty.

Instagram